19 Ekim 2011 Çarşamba

SON 23 GÜN!!


SIRA GELDİ 15 KASIM'DA SONA ERCEK OLAN KOMBİNİ YARIŞMAMIN HEDİYELERİNİ AÇIKLAMAYA!!!


umarım beğenirsiniz:)


HALA GEÇ DEĞİL 15 KASIM'A KADAR ZAMANINIZ VAR!


Yarışmaya katılcaklar 15 kasım'dan sonra tüm adayların belirlenmesiyle, 
beğendikleri kombinlere 3 üzerinden diledikleri puanı verebilecekler,
her bir üye yalnızca bir kombine oy verebilir,
Yarışmaya katılmayanlar da bloguma üye olma koşuluyla ankete katılabilir.
ancak maximum verebilecekleri 1 puandır.
Hesaplamalar neticesinde en cok puan alan kişi 1. ondan sonraki 2 ve 3. olacaktır. 


herkesi bekliyorummmmmm :)



                   Bu bilekliği bayıla bayıla aldımmm..
                   Ben 1. olsaydım kesnlikle bu bilekliği seçerdim :))
                           


             

                                                              
                                                                       








ilk seçim hakkı 1'inci daha sonra 2'nciye tanınacak,  kalan hediye de 3'üncüye ait olacaktır.

hediyelerimi Bakırköy'de GÜR Çarsısı içinde bulunan GÜR ACCESSORİES'dan aldım,
eşsiz takılar için kesinlikle doğru bir adres olmasına karşın, fiyatları biraz tuzluydu :)
ama gitmenizi tavsiye ederim, lakin ben bundan sonra çoook sık gitmeyi düşünüyorum..
Guess, Emporio Armani  ve DNKY gibi pek çok ünlü markanın takılarını da buradan temin edebilirsiniz..
sanırım bundan sonra Gür Acessorize'da bana seçimlerim konusunda yardımcı olan GÜLCAN Hanımı da burada görceğiz:)..
hoşçakalın :)

10 yorum:

  1. offf bunlar şahanee allah sahibine bağışlasın canım çok zevkli seçimler olmuş:))

    YanıtlaSil
  2. ah canııım.. o gür çarşı daki takıcıya bende bayılıyoruuumm... ama sahibesi çok suratsız yaa :/ hep vitrinine bakıp dururum da sırf o bayandan korktuğum için içeri giremem... sanki yicek beni... :) senden ufak bir isteğim var.. blog güzel ama görseller ve yazılar çok minik :/ ne olur benim gibi miyoplar için az daha büyütsen :)

    YanıtlaSil
  3. Tesekkur ederim canmm:) bundan sonra buyuturum ins;) bu arada yarismya katilcak msin:)

    YanıtlaSil
  4. Bu arada sarisin mambacim:) diledigini seceblirsin simdlik sendn baska aday yok maalesf:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel şeyler seçmişsin canım, hadi bakalım. daha önce yayınlanan bir kombinimizle katılabiliyor muyuz, yoksa yeni mi olması gerek ?

    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Tesekkur ederim denizcim :) yeni olmasi sart diil :) beklerim ..

    YanıtlaSil
  7. yarışmalarda pek bahtsız olduğumdan katılmamıştım ama... mamba'dan başka katılan yoksa birccık daha şansım olabilir ehehehe :)

    YanıtlaSil
  8. Kesinlikle simonecum,beklerim. Bu arada hos geldin blogumaa:)

    YanıtlaSil
  9. Merhaba :) Öncelikle yarışma kızlar için oldugundan katılmıyorum :P Ama blogumdaki kırmızı botların bana ait olmadıgnı belirtmek isterim. O bi kız arrkadaşımın ama pat diye koyunca yanlış anlaşılmış :D

    YanıtlaSil
  10. Hmm ben de hic yakistiramamistim:) tuhh bilsedim senn icn de bi hediye bakardim:p artik bir daha ki sefere ;) bu arada biliyorsun ki uye olmak icin yarismaya katilmak zorunda degilsin :))

    YanıtlaSil