11 Ekim 2011 Salı

hunter boots!!

hunter yağmur çizmelerine bayılıyorum!! ne yazık ki londra'dayken alma fırsatım olmadı :( biraz bagaj probleminden biraz da dedim artık havalar güzel alıp napıcam şimdi :(( yazın hiç kış gelmeyecek gibi hissediyoruz nedense :)  neyse artık sanırım Türkiye'de de satılıyormuş :)) benim bir çok favorim var ama en çok en sondakini beğeniyorum ya siz?

I love hunter boots! Unfortunelly, ı couldn't buy in London, because of  luggage's problem and the wheather. In the summer we feel that we never see again winter. Anyway, i heard that hunters are sold by somewhere in Turkey.I have lots of  fovourites but from them ı love last one ... What about you?




View Osten (YELLOW)View Osten (PILLAR BOX RED)




View Regent Hurlingham (VERRY BERRY)




View Regent St. James Canvas (CHOCOLATE)View Regent Montpelier (BROWN)





View Festival Fluoro (NEON ORANGE)  View Regent Savoy (PILLAR BOX RED)





View Original Gloss (CRANBERRY)View Regent Carlyle (VERRY BERRY)



View Original Gloss (FUCHSIA)



View Original Gloss (JEWEL GREEN)View Original Metallics (EMERALD GREEN)



View Wardour (BLACK)View Original Gloss (LEMON)



View Festival Tall 2011 (WHITE)












View Regent Motcomb (VERRY BERRY)


kisses :*










1 yorum:

  1. Bi garip ama en çok beğendiğim renk vişne çürüğü oldu :D
    Bloguma yazdığın yorumu gördüm oy vermek isteyip veremiyormuşsun çok teşekkür ederim öncelikle bana destek olduğun için. cansineksi@hotmail.com benim mail adresim burdan bana ulaşırsan oy atman için yardımcı olabilirim :)

    YanıtlaSil