26 Ekim 2011 Çarşamba

Çok İncili Şeyler Bunlar!


Bu incileri cts pazarından çok beğenerek almıştım ..
Hırka ceplerinin üstünde ya da omuzlarnda çok hoş duracaklar..


                                                                    İnci Kombinisi!




                                   son zamanlarda bir çok özel mağazada hırkalarının üzerinde görmüştüm.
                               Bazıları ayı bazılarında kuzu görmüştüm ama aldığım yerde yalnız ayı vardı :(
                                                   Sanki ayı biraz hırka için büyük oldu :)




                                                             Mudo'dan incili çerçeve !
                                               Odam için almıştım 1 - 2 ay önce Olivium'dan.
                       1-2 tane daha almak istemiştim ama ne yazık ki başka Mudo şubeerinde bulamadım.
                                       




Yine Mudo'dan İncili askılar!
Çooook hoşlar :)
Bir tanesi 6.90 lira civarlarında (çok az bi miktar değişmekte)..
Aslında çok pahalı değiller ama takım halinde hoş duracakalrından biraz pahalıya mal olabilir.
Bunlar da Maramara Forum'dan..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder