1 Ekim 2011 Cumartesi

Cilt Temizliği üzerine

Merhabalar... Uzun zaman oldu post yapmayalı.. Bu postumda çok problemli bir cilde sahip olan ben  sizlerle bakım ürünleri hakkındaki tecrüblerimi paylaşmak istiyorum.. Bugüne kadar bir çok ürün kullandım çoğu genelde iyiydi ama bi zaman sonra cilt bakım ürünlerininmarkalarını değiştirme ihtiyacı duydum. İlk olarak Nivea hakkındaki tecrübelerimden bahsetmek istiyorum, hassas ciltler için en son önerebileceğim markadır. En son "hepsi bir arada" diye piyasaya yakın zamanlarda sunulan Nivea'nın yüz bakım ürününü almıştım. Aldığım temizleme ürünlerine genelde bitene kadar şans veririm. Ancak Nivea'nın bu ürününü 3 seferden fazla kullanamadım, cildimi çok fazla tahriş etti.Bir başka cilt temizleme markası olan Clinique'e gelince temizleme jeli harika bir buluş! Cildinizi yıkamanızın hemen adından hatta temizleme sırasında tüm gözeneklerinizin açılıp cidinizin temiz hava aldığını hissedeceksiniz, Clinique'in mentollü karışımı ile. Düzenli olarak her gece Clinique'in temizleme jelini ve toniğini kullanmanız halinde cildinizdeki değişimi farketmemeniz mümkün olmayacaktır. Olay'e gelince Olay de çok memnun kaldığım ürünler arasında çok uzun bir süre temizleme jelini, tonikini ve peeling jelini kullandım. Clinique kadar olmasa da çok memnun kaldım. Bu günlerde çok sevdiğim yakın bir arkadaşım tarafından kullanılan Diadermin ürünlerine merak saldım. Henüz 2-3 hafta oldu , şimdilik çok memnunum ileride bir sorunla yahut olumlu bir neticeyle karşılaşmam halinde sizlerle paylaşacağım. Son olarak şunu söylemeliyim ki, çok fazla makyaj yapıorum bu nedenle cildimin temizliğine çok dikkat ediyorum, cildimi temizlemeden önce diadermin'in makyaj temizleme suyunu kullanıyorum .Diadermin'in makyaj temizleme suyu göz çevresinde de kullanılabilmesi nedeniyle harika bir buluş. Temizleme jelini kullanmadan önce şiddetle tavsiye ediyorum.. Sağlıklı, temiz ciltlere kavuşma dileğiyle, hoşçakalın...



Diadermine Parlamayı Giderici Tonik

16,00 TL
Parlamayı Giderici Tonik 
Diadermine Köpüren Temizleme Yastıkları 18 Adet - hepsindenal)
16,79 TL
Diadermine Köpüren Temizleme Yastıkları 18 Adet
Diadermine Lift+ Gözenek Temizleyici ve Canlandırıcı Tonik 200ML - Tüm Ciltler - hepsindenal)
Diadermine Lift+ Gözenek Temizleyici ve Canlandırıcı Tonik 200ML
20,39 TL
Diadermine Arındırıcı Temizleme Köpüğü 250ML - Normal Karma Ciltler - hepsindenal
Diadermine Arındırıcı Temizleme Köpüğü 250ML - Normal Karma Ciltler
19,90 TL
Diadermine Lift+ Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli 200ML - Tüm Ciltler - hepsindenal
20,39 TL
Diadermine Lift+ Peeling Etkili Yüz Temizleme Jeli 200ML - Tüm Ciltler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder